2012. augusztus 21., kedd

15. Csupa maszat

*Selly*

Amint feljöttem a víz alól, az öt röhögő fiút vettem észre.
-Nah megálljatok.-kiáltottam és a nevető Zoe meg Lara csatlakozott hozzánk.
Óriási nagy csatát vívtunk, fröcsköltük a fiúkat, ők pedig a vízbe dobáltak minket. Szerintem még szz méterről is lehetett hallani, ahogy nevettünk. Mikor már mindenki annyira röhögött, hogy nem kaptunk levegőt, kimásztunk a vízből a partra és neki estünk a piknik kosárnak. Igen, azt is hoztunk, de természetesen csak édesség és süti volt benne. Természetesen mindenki csupa maszat lett, kivéve engem. Én jót röhögtem rajtuk.
-Mit nevetsz?-nézett engem csodálkozva Niall, miközben egy csokis muffint majszolt.
-Látnátok magatokat...-nevettem tovább.
-Mert?
-Csupa maszat vagy te is.-mosolyodtam el.
-Mi? És te nem?! Nah megállj.-kiáltotta és rám vetődött.
-Áááh...segítség.-visongtam röhögve, de a többiek csak röhögtek rajtunk.
Csupa csoki lettem ahogy össze kent engem Niall, majd mikor lemászott rólam büszkén figyelt.
-Jó munkát végeztem.-mondta egy önelégült vigyor kíséretében.
-Inkább menjünk vissza a vízbe, mert ezek itt fogják egymásról lenyalogatni a csokit.-utalt Zoe a csókolózó Lara-ra és Liam-re.
Mindenki a víz felé rohant, de én csak nyugisan sétáltam mögöttük. Minek rohanni?! A víz nem fut el ha szerencsém van. Egyszer csak hátra pillantott Niall és látta, hogy lemaradtam, így bevárt.
-Baj van?-nézett rám.
-Nem, dehogy. Csak fölösleges futnom.-mondtam és elengedtem egy gyenge mosolyt.
-Nem tán elfáradtál?-vigyorgott.
-Csak egy picit.-motyogtam.
-Ezen segíthetünk.-kiáltotta és felkapott, majd egyenesen a vízbe rohant velem.
Rohant még velem egy kicsit a vízben, majd mikor már akkora volt a víz, hogy derékig ér a víz, átölelt és velem együtt lemerült a víz alá. Régen sokat úsztam a tengerben, így sosem jelentett gondot, ha nyitott szemmel kellett benne úszni. Tudom, hogy a sós víz nagyon marja a szemet, de egy idő után megszokod. Miközben a víz alatt voltunk, kinyitottam a szemem és láttam, hogy az övé is nyitva van. Elmosolyodtam. Kicsit szürreális volt így a víz alatt, de nagyon tetszett. Gondolt egyet, közelebb húzott magához, lehunyta a szemét, és láttam, hogy ajkai vészesen közelednek az enyémekhez. Lehunytam én is a szemem és már csak azt érzékeltem, hogy ajkai az enyémekre tapadnak. Egy kis levegő szűrődött át a tüdejéből és ezen elmosolyodtam. Amint véget ért a csókunk, rögtön feljöttünk a víz alól. A többiek az egészből semmit nem érzékeltek, és én pedig csak Niall-t figyeltem. Ő csak mosolygott rám.
-Ezt miért kaptam?-kérdeztem már én is mosolyogva.
-Mert csak.-vágta rá.
-Akkor lehet megint "mert csak"?-vigyorodtam el, mire bólintott, és ismét lerántott magával a víz alá.
Nagyon tetszett a helyzet, és mikor ismét feljöttünk, a többiek már kicsit messzebb kerültek.
-Nagyon tetszik ez a helyzet,ugye tudod?-mosolyogtam rá.
-Hát még én.-vigyorgott, és megindultunk a többiek felé.

3 megjegyzés:

  1. szuper extra giga mega jóóóóóóóóóóóó!!!! sieeeeeeeeeess :DDD

    VálaszTörlés
  2. Már majdnem egy éve várok a folytatásra. Havonta nézegetem a blogot... Lesz valamikor új rész? Mert nagyon érdekelne a sztori vagy írj egy befejezést de légy szíves ne hagyd itt abba!:) Köszi. x

    VálaszTörlés