2012. június 11., hétfő

12. Ne nyaljátok-faljátok egymást!

*Lara*

Mindketten az ajtóra néztünk ahol a fiúk álltak, és kicsit elhúzódtunk egymástól. Fel álltam gyorsan és oda mentem hozzájuk.
-Mondjátok, hogy már nem olyan lila a szemem.
-Már nem olyan lila a szemed.-ismételte Harry vigyorogva.
-Tényleg?-kérdeztem lelkesen.
-Nem, de te mondtad, hogy mondjam ezt.-vigyorodott el, mire én vállba vágtam.
-Hééé Styles!
-Harry....téged megvert egy lány....-állapította meg Louis tátott szájjal.
-Nem mondod?!-röhögött tovább.
-Ez a szeretetem jele.-mosolyodtam el.
-El nem tudom képzelni, hogy milyen lenne ha utálnál.-pislogott nagyokat Louis.
-Láttad az arcomat nem? Szerinted a másiké milyen?-röhögtem.
-Elég lesz Miss Kensington.-mondta kissé fagyosan Zayn.
-Mi a baj Zayn?
-Semmi.-morgott.
-El tört a tükröd?-kérdeztem tettetett csodálkozással, mire a többiek kuncogni kezdtek.
-Elég. Kösz.-mondta és felment a szobájába.
-De most komolyan. Ennek mi baja?-néztem a többiekre.
-Tőlünk ne kérdezd. Eddig semmi baja nem volt.-védekeztek.
-Oké akkor felmegyek és megkérdezem megint.-mondtam és elindultam a lépcsőn fölfelé.
Szép lassan felsétáltam az emeletre, majd kopogtattam Zayn ajtaján. Nem jött válasz, így megint kopogtam. Hallottam valami motyogást, így benyitottam. Zayn ott feküdt az ágyán hason a fején pedig egy párnával.
Köhögtem egy picit, mire fel kapta a fejét. Rám nézett, majd vissza feküdt.
-Ömmm....mi a baj?-kérdeztem óvatosan?
-Semmi.
-Jah, pont úgy néz ki. Nah mesélj.
-Mondtam. Semmi.
-Zayn! Mondd már el az Istenért.
-Szar kedvem van. Ennyi.
-Ne már.
-Jól van. Mondom. Csak nem akarom, hogy előttünk nyaljátok-faljátok egymást Liam-el.-ezen kicsit meghökkentem.
-Hogy mi?
-Tudod. Smacizás.
-Jó, azt vágom, de ezzel mi is a probléma?
-Hogy ne előttünk csináljátok.-ez kicsit szarul esett. Ők jöttek meg akkor. Tehetek én róla?! Mellesleg magánügy.
-Szóval akkor velem van gond. Akkor megyek is.-motyogtam, majd felálltam és megindultam az ajtó felé.
-Nem veled van gond, hanem az egésszel.
-Milyen egésszel?-néztem vissza rá.
-Hagyjuk.
-Ha már elkezdted, akkor mondd.
-Csak féltékeny lettem, hogy láttam tök jól elvagytok, én meg két hete szakítottam a csajommal.
-Ohhh....sajnálom.-mondtam s kimentem a szobából.
Lesétáltam a földszintre a többiekhez.
-Srácok szerintem én megyek. Még sok dolgom van.
-Miért nem maradsz?-nézett rám cuki szemekkel Liam.
-Maradj mééég.-kezdte Louis.
-Tényleg mennem kell. Bocsi.
-Legalább hagy vigyelek haza.-mosolygott rám Liam.
-Rendben. Azt megköszönném. Akkor sziasztok.-mondtam mosolyogva és kimentem a házból.
Beszálltam a kocsiba Liam mellé.
-Figyelj. Lenne kedved találkozni velem mondjuk holnap? Elmehetnénk moziba, vagy étterembe.-mondta kicsit zavartan.
-A mozizásban benne vagyok.
-Oké akkor délután kettőre legyél kész.-vigyorodott el és rám nézett.
-Oké.-mosolyogtam.
Amint megérkeztünk, kicsit elszomorodtam, hogy el kell tőle búcsúznom.
-Akkor holnap találkozunk.-motyogtam szinte magamnak.
-Igen.
Ránéztem, majd az ajkaira. Annyira kívántam. Csókolni akartam. De miért is nem tettem?! Rám mosolygott amint észrevette, hogy hezitálok.
-Még ma idehajolsz, hogy megcsókolhassalak?-kérdezte egy cuki féloldalas mosoly kíséretében.
-Persze.-mondtam, majd odahajoltam hozzá és megcsókoltam.
Ez a csók még édesebb volt mint az előző. Nem akartam elszakadni ajkaitól, de muszáj volt, ugyanis egy kisebb vihogást hallottam.
Kinéztem a kocsiból és ott állt Lin, Zoe, Selly és Holly. Kiléptem a kocsiból.
-Sziasztok. Ti mit kerestek itt?-néztem rájuk mosolyogva. Csak Zoe és Selly vihogtak. Lin és Holly komoyl fejjel néztek rám.
-Ó. Szóval már meg is szerezted magadnak a barna herceget?-kérdezte flegmán Lin.
-Micsoda?
-Tudod, hogy minden pasit megszerez ez a kis ribanc.-mondta Holly.
Erre már nem csak én néztem furán hanem Zoe és Selly is. Liam kiszállt a kocsiból és odajött mellém.
-Valami probléma van?-nézett a lányokra.
-Hagyjuk. Gyertek lányok.-sziszegte Lin Zoe-nak és Selly-nek.
-Maradunk.-mondák egyszerre.
-Akkor pártoljatok csak át a kis ribizlihez.-válaszolta és felhúzott orral elsétált Holly-val együtt.
Én csak néztem. Meg sem tudtam szólalni.
-Ez mi volt?-nézet rám Liam.
-Ha én azt tudnám.-sóhajtottam.
-Nah kinek van kedve bejönni?-mosolyogtam témát váltva.
-Bulizzunk!-visított fel egyszerre Zoe és Selly.
-Jó, ha annyira akartok....-mosolyogtam.
-Hívom a srácokat. Jó?-nézett rám Liam.
-Tőlem. Legalább nem unatkozunk. Csak Zayn kedvéért ne nyaljuk-faljuk egymást.-mondtam és magyka körmöket rajzoltam a levegőbe.
-Nem értem, de oké.-mondta és már hívta is telefonon a többieket.

2 megjegyzés: