2012. június 18., hétfő

13. A picit részeg Zoe

*Zoe*

Lara-val bementünk a lakásba, amíg Liam hívta a többieket. Nem tudom, hogy mi történt közöttük amiről én nem tudok, de majd kifaggatom. Levetettem magam Lara szobájában az ágyra, és bekapcsoltam a laptopját, hogy a zenéiből csináljak egy válogatást. Tíz perc alatt kész is voltam a válogatással. Addigra már a fiúk is megjöttek.  Úgy terveztük, hogy sokáig tart majd a buli, hisz gondolom Lara anyukája ma sem jön haza. Többnyire bent éjszakázik, vagy nem tudom. Mikor végeztem Lara szobájába, akkor lementem a többiekhez a laptoppal együtt. Selly épp Niall-el flörtölt, Harry és Lou valamin vihogott, Liam és Lara beszélgettek, Zayn meg bámult ki az ablakon. Elkezdtem beszerelni a hangfalakat. Hát igen. EGYEDÜL! A tévé melletti szekrényből ráncigáltam ki éppen az egyik hangfalat, amikor valaki megszólalt mellettem.
-Hagyd. Majd én.
Arrébb mentem és addig Zayn kivette a hangfalat, majd ment a másikhoz és azt is elintézte.
-Kösz.-mosolyogtam rá.
-Bármikor.
Vissza ment a díványhoz én meg hátrébb toltam a tévét és oda raktam a laptopot. Hozzá csatlakoztattam a hangfalakat. Még gyorsan felhívtam néhány embert, és hamarosan a néhány ember helyett több tucat jött. Alig fértünk el a házban. Egy srác leváltott a DJ-szerepemben és elküldött táncolni. Nem nagyon szeretek táncikálni, szóval kimentem a konyhába önteni magamnak egy kis italt. Öntöttem magamnak egy pohár whiskey-t és raktam bele sok jeget.
 Felültem a konyha pultra és szép lassan megittam. Lassan telt az idő. Már elmúlt a bulizós hangulatom és a negyedik pohárnál tartottam. Nálam öt a határ és onnantól részeg vagyok. Szóval öntöttem az ötödik pohár whiskey-t és gondoltam felmegyek egy szobába hátha ott csend van. Lara anyja szobáját inkább kihagytam így megindultam a Lara szobája felé. Benyitottam és épp Liam-el smárolt az ágyon. Ott álltam és bámultam őket. Tudom, hogy nem illik, de nem érdekel. Egy kis idő elteltével abbahagyták a folyamatos smárolást és rám néztek.
-Huppszika.-mondtam egy vihogás kíséretében, majd kimentem és bevágtam magam mögött az ajtót. Az egyik vendégszobába mentem ahol egy csaj és egy pasi volt már csak félig felöltözve. Belekortyoltam az italomba és mentem az utolsó vendégszobához ami az emeleten van. Benyitottam és észrevettem, hogy van ott valaki. Az ágyon feküdt az a valaki, de nem törődtem vele. Nem smárolt vagy szex-elt a szobába senki, onnantól meg mit érdekel engem, hogy csinál-e benne valaki valamit. (különleges esetek nem számítanak xD)  Az íróasztalnál kihúztam a széket, leültem és megittam a maradék whiskey-t. Észrevettem még egy pohár valamit az asztalon és azt is lehúztam. Szintúgy whiskey volt.
Odamentem az ágyhoz, lefeküdtem és megbökdöstem a mellettem fekvő személyt.
-Te ki vagy?-motyogtam.
-Nem tudom. És te?-jött a fáradt válasz.
-Szia Zayn.
-Honnan tudtad, hogy én vagyok?-ült fel mellettem.
-Felismertem a hangod te idióta.
-Ja.
-Amúgy miért nem bulizol?-kérdeztem és felültem hozzá.
-És te?
-Meguntam. És most részeg vagyok. Az unalom ereje.-nevettem halkan.
-Hát én is részeg vagyok. És unatkozok is. Szóval....
-Szóval?-néztem rá kérdőn, nem mintha a sötétben láthatta volna az arcomat.
Közel hajolt hozzám és vadan megcsókolt. Erős alkohol szaga volt, de ez kicsit sem érdekelt. Valószínűleg nekem is, hisz sokat ittam. Rám mászott és én nem ellenkeztem. Sőt. Élveztem nagyon is. Gyorsan lerepkedtek rólunk a ruhák, aztán már nem emlékszem arra mi történt.

                                                                        ***

Reggel szörnyű fejfájásra ébredtem. Mi a francért ittam annyit?! Körülnéztem a szobába és Zayn szuszogott mellettem az ágyban. Ruha nélkül. Kiesett az egész éjszaka azután, hogy letéptük egymásról a ruhát. Fogalmam sincs mi történt. Gyorsan bele bújtam a fehérneműmbe és a sortomba. A többi ruhadarabomat sehol nem találtam. kimásztam az ágyból és melltartóban meg shortban lementem a nappaliba. Harry és Louis kiütve feküdtek a díványon. Bementem a konyhába és öntöttem magamnak egy pohár tejet. Szokásomhoz híven felültem a konyhapultra, bámultam ki a fejemből és ittam a tejet. Egyszer valaki köhécselni kezdett mellettem. Harry stírölt enyhén. Megbámulta csipkés fekete melltartómat és elvigyorodott.
-Mit vigyorogsz Styles?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Tetszik a melltartód.
-Vegyek neked is?-vigyorodtam el.
-Üresen nem kell.
-Louis biztos segít abban, hogy ne legyen az.
-A te segítséged jobban jönne.
-Fogd be Styles.
-Miért vagy ilyen morci?-jött oda és végig simított a combomon.
-Fáj a fejem.-mondtam, felpattantam és egy fiókba kezdtem kotorászni fejfájás-csillapító után. Amit nagy nehezen megtaláltam és egy pohár vízzel bevettem kettőt.
-Neked nem fáj a fejed?-néztem rá.
-Nem ittam sokat.
-Mi a fene?
-Nem szoktam. Csak ha úgy van.
-És gondolom általában úgy van, csak most a kivétel erősíti a szabályt.
-Mi szólnál hozzá ha....?-kérdezte és arca közeledett az enyém felé.
-Azt, hogy NEM.-válaszoltam hirtelen.
-Megszokhatnám, hogy mostanában mindenki visszautasít.
-Ez van. Bocs.
-Mindegy.-motyogta és vissza ment a nappaliba.
A következő aki bejött a konyhába az Zayn volt. Ő is megbámult, hogy csak melltartóba vagyok.
-Ne nézz így. Eltüntetted a fölsőm.
-Fogd rám.-morogta.
-Te tépted le rólam nem?  Akkor meg a te hibád. Ennyi.
Oda lépett hozzám és szenvedélyesen megcsókolt, amit én viszonoztam. Majd amikor ajkaink elváltak egymástól megszólalt.
-Túl sokat beszélsz.

5 megjegyzés:

  1. EZ jó lett siess a köviveeel.:DD

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Írtál, hogy jöjjek hát itt vagyok! Imádtam! Egy szuszra elolvastam az egészet:D Nagyon jól írsz és alig várom a következőt :)
    puszii

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett :) várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  4. jó lett!!!!!!!!!!
    kövit!!!!!!!!!!!!!
    :)

    VálaszTörlés