2012. július 18., szerda

14. Csak egy kis strand



*Selly*

Egész éjjel próbáltam flörtölni Niall-el de rám se bagózott. A buli közepén meguntam és végig csak táncoltam és próbáltam jól érezni magamat. Úgy látszik, hogy nem jövök be Niall-nek. De még Harry-nél bepróbálkozhatok. Most nem azt kell képzelni, hogy mekkora r*banc vagyok. Csak, csak..... Mire felkeltem és pizsamában lementem a nappaliba, már ott tévézett Niall, Harry, Zoe és Zayn. A szerelmes pár sehol. Elmotyogtam egy "sziasztok"-ot és leültem közéjük. Nem sokkal később Liam és Lara is lejött közénk.
-Kéne ma valamit csinálni....-motyogott maga elé Harry.
-Jah.-támogatta kicsit lelkesebben Lou.
-Mi lenne, ha le mennénk a tenger partra?-vigyorodtunk el egyszerre a csajokkal.
-Miért is ne?-mosolyodtak el a fiúk.
-Haza ugrunk cuccért.-mondta Liam és elment mind az öt fiú szedelőzködni.
Én és Zoe megkörnyékeztük Lara-t, hogy adjon kölcsön fürdőrucit, mert lusták vagyunk haza menni. Nah igen....
Egy óra elteltével már a ház előtt dudáltak a fiúk és vártak minket a kocsikkal. Az első kocsiba Liam, Lara, Niall és Louis ült, a másodikba pedig Zoe, Zayn, Harry és én. Hamar oda értünk a partra.
-Hova cuccoljunk le?-nézett körbe Zo, mire Zayn az árnyékba lehajította a táskáját.
-Ide.-mondta és leült.
Mi is lepakoltunk oda, majd le vettük a ruháinkat, (mivel alatta volt már a strandos ruha) és elterültünk az árnyékban. A fiúk már rohantak is a vízbe, de mi még egy picit kint maradtunk.
-Amúgy, hogy éreztétek magatokat a bulin?-vigyorgott ránk Lara.
-Eszméletlen jó volt.-ujjongott Zoe.
-Elment.....-motyogtam én.
-Mert? Miért csak elment? Mesélj...-néztek rám a barátnőim.
-Hát....gondoltam bepróbálkozok Niall-nél, de mint látom kicsit sem érdeklem...
-Ajjj...ne is foglalkozz vele.-mosolygott rám Zoe.
-Neked miért volt olyan eszméletlen jó?-kérdezte most Lara Zoe-t.
-Hááátt....csak szerintem összejöttem valakivel.-mosolyodott el.
-Hmmm kivel?-kérdeztem érdeklődve.
-Majd megtudjátok.-vigyorodott el.
-Jó, de én már menni akarok a vízbe, szóval nyomás.-mosolyodott el Lara.
Mire mind a hárman odaértünk a vízhez, megláttuk, hogy mint baromkodnak a fiúk.
Szép lassan besétáltunk a lányokkal a vízbe és hirtelen odarohant hozzánk mind az öt fiú és felkaptak minket, majd a vízben végeztük.....

6 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett!!!
    várom a kövit!
    :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon örülök h van új rész!rohadt jó lett!várom a folytatást!!:D

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok! És sajnálom, hogy csak ilyen későn hoztam az új részt, csak táborban voltam. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóó :) Végre hoztad az új részt már azthittem abbahagytad :/ :( Gyorsan köviit :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó! Siess a következővel! *-*

    VálaszTörlés
  6. Juuj*.* Jó lett! Siess, légyszii :DD

    VálaszTörlés